poniedziałek, 3 października 2016

Mamy mówią o… POCZUCIU WŁASNEJ WARTOŚCI w Rydułtowach cz. 2

Mamy mówią o… wyjazdowo (warsztaty)

Biblioteka Publiczna w Rydułtowach




Spotkanie „Mamy mówią o…, a dzieci się bawią!” w nowej formule miało swoją pierwszą odsłonę 26 września w Rydułtowach. Dzięki uprzejmości tamtejszej Biblioteki Publicznej mogłam przeprowadzić warsztat dla mam w Mediatece na zakręcie. W tym miejscu maluszki wraz ze swoimi mamami spotykają się regularnie raz w tygodniu na zajęciach organizowanych dla nich przez pracowników Biblioteki. Podczas jednego takiego poniedziałkowego spotkania mamy zostały zaproszone do udziału w warsztacie przeze mnie przygotowanym. Nosił on tytuł „POCZUCIE WŁASNEJ WARTOŚCI U DZIECKA (Jak pomóc dziecku w rozwijaniu poczucia własnej wartości?)”.
Spotkanie to miało nieco inny charakter niż te, które dotychczas prowadziłam w Nowym Tomyślu. Od swobodnych rozmów przeszłam do warsztatów. Taka forma zajęć w nowej grupie, wśród nowych osób wydała mnie się zdecydowanie bardziej odpowiednia. Dlatego też na to spotkanie przybyłam bez córki. W tym czasie zwiedzała ona z tatą miasto i tamtejsze place zabaw.

Warsztat o poczuciu własnej wartości udało się przeprowadzić przy zaangażowaniu mam i opiekunów,  mimo iż bawiące się dookoła małe wszechobecne rozpraszacze, co jakiś czas odciągały naszą uwagę od dyskusji. Cieszy mnie aktywny udział mam tym bardziej, bo zdaję sobie sprawę, że niełatwo jest się skupić, gdy nasz maluszek od czasu do czasu dopomina się uwagi. Dziękuję również pani Magdzie za pomoc w organizacji oraz Bibliotece Publicznej w Rydułtowach za umożliwienie spotkania. Dla mnie rozmowy z mamami stanowiły cenne doświadczenie. Mam nadzieję, że dla nich był to równie wartościowy czas. Być może spotkamy się raz jeszcze na kolejnych warsztatach.
 
Zainteresowanych tym, co się dzieje w Mediatece na zakręcie w Rydułtowach zapraszam na ich profil na Facebook’u (tutaj)

Poniżej zamieszczam zdjęcia z warsztatów.


PS.
W opinii mojej latorośli ROSA (RydułtowskaOdprężalnia Sensoryczna) oraz RAFA(Rydułtowska RAFA Fikołkownia) były kluczowym punktem programu „zwiedzamy miasto Rydułtowy” . Zarówno jej, jak i mojemu mężowi spodobały się te dwa obiekty. Dlatego podróżujących na Śląsk  zachęcam do odwiedzenia tych dwóch miejsc, tym bardziej, jeśli towarzyszą im dzieci.




Zdjęcia są własnością Biblioteki Publicznej w Rydułtowach. Kopiowanie ich i rozpowszechnianie bez wiedzy tej Biblioteki jest zabronione.





RydułtowyRydułtowyRydułtowyRydułtowyRydułtowyRydułtowyRydułtowyRydułtowyRydułtowy













 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz